Re: OT Doporučte notebook

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Únor 14 16:05:48 CET 2022

K posledni vete jsem jako neobyvatel priprazskych nizin dost skepticky.
Vystavenych je par modelu, rozbalit ze skladu ani nahodou, showroomy
vyrobcu jsou nikde nebo vite kde. Cim specifictejsi prani, tim mensi
sance danou vec spatrit nazivo.
TV jsem koupil naslepo, laptop dceri naslepo, mycku naslepo, auto mi ani
neukazou, natoz aby mi ho pujcili, pac v CR neni ani kus atd. I to
miniPC jsem kupoval s tim, ze jestli tam nepujde nainstalovat OS, ze ho
vratim (protoze dokumentace je miziva a jistota ovladacu v jadre mala)

J.