Problémy s DLL a LIB ve VS2017

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 15 15:53:29 CET 2022

Dobrý den všem,
mám konzolový program v C, který využívá DLL a LIB. Pro začátek by mi
stačilo, kdyby to fungovalo v triviální verzi, kdy je DLL a LIB u zdrojáků.

Pokud použiju cmake, funguje mi tento CMakeList.txt:

cmake_minimum_required(VERSION 3.10)
project(widepix2fd)
add_library(pxcore SHARED IMPORTED)
set_property(TARGET pxcore PROPERTY IMPORTED_LOCATION
"${CMAKE_SOURCE_DIR}/pxcore.dll")
set_property(TARGET pxcore PROPERTY IMPORTED_IMPLIB
"${CMAKE_SOURCE_DIR}/pxcore.lib")
add_library(wpxTest.dll SHARED widepix2fd.cpp)
target_link_libraries(widepix2fd pxcore)

Jenže já bych to potřeboval rozchodit ve VS2017. Ale nedaří se mi v
nastavení projektu zařídit, aby to fungovalo.
V nastavení projektu All configurations / All Platforms jsem nastavil:
Linker/Input/Additional Dependencies jsem přidal pxcore.lib
Build Events/Post-Build Event/Command line jsem dal xcopy /y /d "*.dll"
"$(OutDir)"

Dostal jsem se do stavu, kdy to dělá errory LNK2001 unresolved external
symbol a za tím název funkce doplněný o podtřžítko.

Co mám ještě nastavit?
Díky,
PH