Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 18 19:06:21 CET 2022

Díky za odpověď.
Nějakou dobu nejela konference, tak jsem zatím napsal odpověď na jiný
post (soukromě poslaný).

Máte pravdu, že pro první přiblížení by to mohlo jít i takto.

PostScript je můj oblíbený výstupní formát. Mimo jiné i díky Vám.
Pravidelně a rád používám Váš skvělý program Panelizer pro skládání PS
artworků.
Díky za něho. :-)

PL