Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 18 12:06:44 CET 2022

Pokud máte výchozí data v postscriptu, což bývá u plošného spoje jeden z
výchozích formátů, protože je to vektorová grafika zachovávající rozměr,
pak by bylo možné použít v Linuxu ghostscript (gs). Má výstup na X11,
čili přímé zobrazení na monitor. Budete muset jen nastavit rozlišení,
nějak to přemluvit na full screen, ale to by neměl být až takový
problém. Na počáteční testy by to mělo stačit.

Mrazík