Hodiny Elektrocas

Pátek Únor 18 08:42:11 CET 2022

Jak to tak čtu, to je servis jak na autě :-) Dneska koupíte nástěnné hodiny
za pár stovek, na jednu tužkovku a jak jsou přesné... to jsem vlastně nikdy
nezkoumal, někdy ani nemají vteřinovku, stejně se jednou za čas zastaví,
protože dojde baterie, tak ji vyměním a znova seřídím, navíc se dvakrát za
rok mení čas zimní/letní. A sám na hodinách ocením spíš jaký mají obrázek
na ciferníku než přesnost v sekundách za rok :-) Asi jsem tu posílal jak
jsme si vyrobili s dětma hodiny švihlé chůze, tedy silly-walk-clock. Papír,
tiskárna, nůžky, lepidlo:

https://photos.app.goo.gl/3Vf4xkKG1phJRr3y9

No a když se strojek rozbije, koupíte buď za pár korun celé hodiny nebo jen
strojek a vyměníte. Jednou jsem našel v popelnici vyhozené hodiny, tak jsem
z nich kanibalizoval strojek, protože "to se bude hodit", fungoval a za
nějakou dobu se fakt hodil, do starých kuchyňských hodin typu "talíř", kde
původní odešel.

Pavel Kadečka.