W5100S-EVB-Pico a Ethernet

Zapletal Martin - SOTEZA soteza na soteza.cz
Čtvrtek Únor 17 11:47:36 CET 2022

Tak vyřešeno...

Byl totální bordel ve zdrojácích nebo tak něco. Obě IDE jsem
odinstaloval, pomazal kde co bylo od Arduino. Znovu stáhnul a jede to.
Funguje perfektně dle mých představ. Pro sběr dat do LAN mohu doporučit.
Uvidím, co přinese čas.

Děkuji.MZ