W5100S-EVB-Pico a Ethernet

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 18 01:00:15 CET 2022

Aha. Tak přidám good practises pro práci s arduinem.

- nainstalovat ho, ale nepoužívat!!!
- nakopírovat si někam portable verzi a v ní vytvořit složku "portable"
- nastavit na procesor použitý v daném projektu a už s tím nehejbat
- pro jiný projekt (zejm. když přidáváte knihovny), byť se stejným MCU
vytvořit novou kopii celého IDE
- zálohujte vždy celou složku s IDE (rozbalené gigo i víc, zabalené 300M
až gigo)
- po přesunu do jiné složky zásadně dát "new" a zavřít okno co se
automaticky otevře
- složitější věci se dělají s tou šipkou dolů vpravo nahoře, pro začátek
doporučuji používat jen příponu .ino, později můžete zkusit i další

Jde tam zapnout, standardně vypnuto::
- číslování řádků
- code folding

JL.