W5100S-EVB-Pico a Ethernet

Zapletal Martin - SOTEZA soteza na soteza.cz
Čtvrtek Únor 17 08:35:12 CET 2022

no, teď mám na stole druhou desku a je to stejné. Na hardware to
nevypadá. Teď je mi jasné, že to podle návodu nemůže chodit, nebo
pisatel něco zapomněl popsat. Je mi divné, že se SPI inicializuje jen
jedním pinem. Musím udělat to, co jsem nechtěl. Projít zdrojáky jak
říkáš a podívat se na mapování těch pinů. Proto byc byl rád, pokud by to
někomu už zjevně fungovalo. Prodával se i HAT s RJ45 od WizNetu a ten by
měl být zapojený stejně. Ten tu taká nikdo nemá že by poradil?

dík, MZ