Hodiny Elektrocas

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 16 21:00:58 CET 2022

je to na Tvoju zodpovednost Jano, riskol som to a skusil nastavit cas
posunom minutovej rucicky. Jemne, ale vyzera, ze sa to da.

Po uvedeni do prevadzky bolo kyvadlo ujdene o -1.2e-3. Citacom
naviazanym na GPS som to doladil na 1.000001338 Hz (priemer za 10
minut). Uz sa tesim na rano, som zvedavy ako pojdu za dlhy casovy usek.
Specifikacia od vyrobcu je 0.1 sekundy za den.

Moj plan je nainstalovat si ich do kancelarie a fazovym zavesom naviazat
na aktivny vodikovy maser. To bude luxusny vikendovy projekt.

b.