Hodiny Elektrocas

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Únor 16 21:08:55 CET 2022

pozor na to, že se smí posouvat jen "dopředu" a pozor na oblast v okolí
celé hodiny. Tam to chce trochu znalost toho mechanizmu.

Pragotron (elektročas) stále aktivně funguje a někdy docela aktivně
odpovídali na dotazy. Případně jsem ti mimo konferku posílal mail na
muzejníka. Ten by mohl být schopný najít nějakou dokumentaci, pokud by
jsi potřeboval.