LiIon vs. LiFePO4 (Tesla)

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Únor 14 12:24:21 CET 2022

Do mrtě bych nechodil, ale je otázka, kde jsou ve skutečnosti
zobrazované údaje pro 0% a 100% na reálných procentech kapacity. Může
vám to psát 0% ale ve skutečnosti to bude na 23%, může to psát 100% a ve
skutečnosti to bude 85%.

Neuvažujete zimu, tam bych vůbec nešel s vybitím pod 50% zůstatkové
kapacity. Obrázek co to dělá v zimě na to tam máte taky.