LiIon vs. LiFePO4 (Tesla)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 14 14:38:23 CET 2022

Hmm mam zprostredkovane realne informace o trech Teslach (jeden
majitel...financne za vodou, opravdu velky solarni park primo v arealu
nemovitosti kde zije a auta parkuje a jsou kazdy den dobijena)...auta
nejsou provozovana na krev jako hlavni vozidla a rozhodne nejsou
vyjizdena do minima. Minimalne u jedne Tesly se po cca 7 letech musela
komplet menit baterie z duvodu ztraty kapacity...nejednalo se o
zavadu...kapacita kontinualne klesala.

Mohu zjistit vic, ale registroval jsem to jen v ramci bezneho hovoru.
Neni to jedna pani povidala...vim o koho se jedna.

RV