Re: Dovoz benzínu z PL

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Únor 11 14:21:47 CET 2022

Omlouvám se, asi máte pravdu a při tankování nad 20 litrů do kanystru na
to musím mít doklad. To je fakt už magořina. Ne že by to jednotlivě
nedávalo smysl, ale takhle dohromady je to divoké.

Díky za upozornění. Často jsem páchal.

Standa