Re: Dovoz benzínu z PL

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Únor 11 10:36:13 CET 2022

Já si to nepředstavuju nijak, mě je to jedno. Já psal o prokázání
množství nad 20L v kanystru z pohledu zákona o spotřební dani, viz. můj
včerejší příspěvek.
Vy píšete o 60L podle jiného předpisu. Pokud se podíváte na první
příspěvek od AZE z 9.2., tak tam cituje ze zákona o spotřební dani - o
tom to tady celou dobu je. Takže si myslím, že argumentujte něčím, o čem
tu není vůbec řeč.

Martin Hanek