Re: Dovoz benzínu z PL

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Únor 11 10:30:34 CET 2022

Už jsem to tu psal. Je povolených 60 litrů a je to podle jiné
legislativy - jde o bezpečnost při přepravě.

Může mi ten limit vadit, a vadí, ale chápu jej. Když se dneska řeší
kdejaká blbina, aby věci byly ultrabezpečné, tak střelec s kubíkem
benzínu v dodávce "pro soukromé účely", který se dostane do hromadné
nehody na D4, není úplně žádoucí stav. Pro soukromé účely mi těch 60
litrů přijde dostatečné. V komerčním a veřejném sektoru - obce a jejich
sekačky, harvestory apod. je to vopruz, ale opět jsme u toho:

Kde je limit? Kolik litrů v dodávce je bezpečných? 60 litrů, 100 litrů,
500 litrů, 2 m3? Má ten limit řešit i vzdálenost? Je bezpečné "po obci",
což v Praze můž být 50 km, nebo stanovíme 20 km a pak budeme řešit, že
zrovna tenhle les je od nejbližší pumpy 23 km ...

Tohle je politika, ale souvisí s technikou. Jsme tady technici, jak si
toto představujete vy? Z technického hlediska, z hlediska bezpečnosti?

Standa