Re: Dovoz benzínu z PL

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Únor 11 14:42:41 CET 2022

On to skoro nikdo neví a neřeší, ale někdy těm celníkům rupne v kouli a
jak nemají co na práci, tak prudí.
Podstatné je, že nestačí mít běžný zjednodušený daňový doklad z
čerpačky, ale musí tam být odběratel a "místo určení". Takže si tam na
čerpačce člověk nechá zapsat sebe jak odběratele. S tím místem určení se
to dá okecat, pokud to vezete třeba na obec, tak si tam dáte obec jako
odběratele a místo určení je sídlo.

Martin Hanek