Re: OT: Dovoz benzínu z PL - je to v legislativě

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Únor 9 21:41:04 CET 2022

> Mne do bazenu vozi chlornan PPLko, ten urcite neni proskolenej.
> Samozrejme je otazka, jestli vas chlornan je to samy, jako muj chlornan
> (urcite je to redeny, neobjevil jsem jak)

Beru klasický chlornan sodný se 17 % aktivního chloru. Něco takového:
https://chemie-bazen.cz/tekuta-bazenova-chemie/18-chlornan-sodny-20l-tekuty-chlor-do-bazenu.html
Aha, u tohoto výrobku je poznámka "pouze osobní odběr".

Rozlévaný byl za 8,77 Kč/kg, teď to bereme ze stejného zdroje za 35
Kč/l, takže asi 31,50 Kč/kg, vše vč. DPH. A PPLko to nepřiveze.

Pak se člověk nediví, že do vody malé vodárny perou SAVO, které je
násobně dražší, ale lze naložit 50 kg sud a normálně odvézt:
https://www.diskontdrogerie.cz/dezinfekce/savo-original-50kg.html

Mimochodem, máte někdo nápad, co s těmi 50 l sudy? Část si jich odebrali
známí na dešťovou vody (jsou dobře dezinfikované :-)), část mám na
dvoře, asi jim uříznu víka a nechám si je jako nádoby na odpad.

Standa