Re: OT: Dovoz benzínu z PL - je to v legislativě

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 9 21:50:47 CET 2022

On 09.02.2022 21:41, Stanislav Šmejkal wrote:

> Beru klasický chlornan sodný se 17 % aktivního chloru. Něco takového:
> https://chemie-bazen.cz/tekuta-bazenova-chemie/18-chlornan-sodny-20l-tekuty-chlor-do-bazenu.html
>
> Aha, u tohoto výrobku je poznámka "pouze osobní odběr".
>
> Rozlévaný byl za 8,77 Kč/kg, teď to bereme ze stejného zdroje za 35
> Kč/l, takže asi 31,50 Kč/kg, vše vč. DPH. A PPLko to nepřiveze.

Beru tady, dovoz zdarma PPL. Je to drazsi, pisou 130g/l chloru, coz uz v
tuhle hodinu neumim srovnat. (Kupuju ty 35l barely a bud si je odvezou
bazenari nebo je hodim do skaredyho odpadu, pote, co jsem je rozmlouval
alchymistum, co si do nich chteli sbirat zaklad na svestkovou dezinfekci).

https://www.probazen.com/proxim-chlor-stabilizovany-20-kg/

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>