Re: OT: Dovoz benzínu z PL - je to v legislativě

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 9 21:27:11 CET 2022

On 09.02.2022 21:17, Stanislav Šmejkal wrote:

> A to nemluvím o vopruzu, když si chci koupit 20 l chlornanu do
> vodárny. Ten si oficiálně mohu nechat púouze dovézt proškolenou osobou
> od dodavatele. Navíc mohu nově zapomenout na to, že mi "odlejou".
> Pouze originál balení.

Mne do bazenu vozi chlornan PPLko, ten urcite neni proskolenej.
Samozrejme je otazka, jestli vas chlornan je to samy, jako muj chlornan
(urcite je to redeny, neobjevil jsem jak)

(Zrovna loni jsem byl znepokojen, ze mi bazen zacal zrat moc "pH-", a
byl jsem upozornen, ze pH je redena kys. sirova {to jsem vedel}, ale ze
byla snizena koncentrace tak, aby odpovidala novym predpisum {coz jsem
nezaznamenal, ani pri platbe ;) })

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>