[OT] otisky prstu: was [OT] Devadesatky - orlicke vrazdy

Úterý Únor 8 12:08:19 CET 2022

út 8. 2. 2022 v 12:02 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal:

> to mi v devadesatkach jeden velice vysoko postaveny kriminalista rekl, ze
> je rad za detektivky, co davaji v TV.
> nechapal jsem, tak mi rikal, ze skoro vsichni si rikaji: priznani je
> polehcujici okolnost (nizsi trest).
> ale ve skutecnosti plati: k cemu se nepriznas, to ti nedokazou. :)

V tom 1. oddělení často potřebovali někoho rozmluvit, nějakého svědka,
který ale nebyl úplné neviňátko, typicky zloděj, ale když mu řekli, že
vyšetřujou vraždu a když nezačne mluvit, tak to půjde za ním, tak se
rozkecal.

Americké kriminálky CSI (to mě zas tak moc nebavilo), tam zas exceloval
Horacio (zrzek ve slunečních brýlích), tomu stačilo efektně sundat brejle a
"co kdybyste se přiznal jako chlap" a kriminálník, vrah, na kterýho neměli
než pár nepřímých důkazů, na sebe všecko vyklopil :-D

S otiskama neporadím.

P.K.