[OT] otisky prstu: was [OT] Devadesatky - orlicke vrazdy

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Únor 8 12:02:18 CET 2022

Zdravim,
to mi v devadesatkach jeden velice vysoko postaveny kriminalista rekl, ze je rad za detektivky, co davaji v TV.
nechapal jsem, tak mi rikal, ze skoro vsichni si rikaji: priznani je polehcujici okolnost (nizsi trest).
ale ve skutecnosti plati: k cemu se nepriznas, to ti nedokazou. :)

s tim 'vysetrovanim' jsem mel 'zkusenost': vykradli mi sluzebni dodavku.
(vynecham ty 2 hodiny cekani v pyzamu na ulci a snahu o ignorovani sprostych nadavek od kriminalistu)
ukazoval jsem technikum na skle moje otisky a 'cizi' otisky s krasne viditelnymi carami.
se jenom pousmal, schoval fotoaparat s makroobjektivem do brasny, vytahl stetecek a otisky krasne rozetrel/rozmazal.
a jako dukaz, ze s tim neslo nic udelat, prilepil tu snimaci pasku a vitezoslavne mi ukazal, ze tam zadny pouzitelny otisk neni.

mate nekdo povedomi, da se nejak setrne sejmout otisky se zkla, kdyz to sklo 'zaprasene'?
(jak clovek jezdi autem po polnacce, tak se proste ten prach na skle usadi

:)

Sam