[OT] Devadesatky - orlicke vrazdy

Úterý Únor 8 11:15:22 CET 2022

To jsem četl, ale o Chodounském tam nepíšou skoro nic.

Nevím, nakolik jsou Devadesátky fikce a jestli zrovna tohle je tam podle
pravdy. Chodounský v seriálu mluví a mluví, sice ne úplně dobrovolně, ale
prostě všechno vykecá a nakonec sám dostal 14 let. Přijde mi, že když
kriminálník prostě drží hubu, tak na něj kriminalisti nemaj co. Tady měli
navíc z prdele kliku, že našli ten sud. Není tělo, není případ.

Minulý týden jsem na neschopence odkoukal i Případy 1. oddělení, tak jsem
do těch kriminálek teď trochu zažranej.

P.K.