SMD0603 - par otazok

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 8 00:22:23 CET 2022

Tak přece Vás neodradí jeden problém. Navíc s danou technikou
nesouvisející, tedy pokažená mikropáječka (jestli jsem to správně pochopil).

Nakonec když ji budete opravovat, tak vevnitř bude určitě všechno SMD.
Takže rovnou trénink ostrým bojem.

Pastu vřele doporučuju. Je to pak parádní práce.

A zrovna ty kondenzátory mají nerady ruční pájení, ale naopak velmi rády
pájení přetavením.
Už to tady myslím šlo, že i keramiky časem stárnou. Sice pomalu, ale
trochu přece jenom ano.
A pokud se na takový starý kondenzátor aplikuje opět přetavení, tak se
"resetují" a opět se vrátí do svých dětských let.
Takže může začít další dlouhá perioda postupného stárnutí.

PL