SMD0603 - par otazok

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 7 19:34:20 CET 2022

Poctivě jsem se snažil pochopit tu pasáž o páječce,
HDO, bouchání v paneláku a odporu proti bastlení.
Četl jsem to 3x, ale nepochopil. :-(

Ke kondenzátorům: Vy jste šéf. Ale tlačit se u velkých kapacit
jako je 10uF do velikosti 0603 mně nepřipadá jako nějaký
extra skvělý nápad.
A nakonec té desce sluší když jsou na ní i komponenty
0805 a 1206.
Já tyhle větší kapacity osazuju zásadně v 1206, v 0805
pak maximálně do kapacity 1uF,  0603 do 100n.
Myšleno v zapojení s DC biasem, tedy typicky v roli
filtračních kapacit při blokování integráčů.
Je to buď tím, že jsem posera. Nebo tím, že jsem si prohlídl
pár datasheetů a přečetl k tomu trochu teorie.

PL