Re: Nějaké dotazy kolem LCD

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Únor 7 16:17:18 CET 2022

DSI je v podstatě jen wrapper okolo jiného protokolu. Když se
podíváte na RGB rozhraní, tak DSI dělá totéž, akorát ta RGB data jsou
zabalena ve framech. Vše ostatní zůstává víceméně v platnosti.

Co se týká kompatibiliy počtu DSI lanes, tak obě strany musí umět
podporovat daný počet linek. Jak kontrolér, tak displej. Pokud to
nemá displej explicitně uvedeno v DS, tak bych mu nevěřil.

Tomáš