SMD0603 - par otazok

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 5 18:07:36 CET 2022

Nějak zanedbávám konferenci, ale ekonomicky efektivnější mi přijde:
https://www.aliexpress.com/item/32909277203.html
https://www.aliexpress.com/item/4000537769451.html

Pochopitelně je tem ještě milion dalších verzí. Klíčové slovo je:
"Welding Practice Board". Nějakej hezkej setík pěti desek, kte si člověk
vyzkouší jednu osadit v ruse a druhou pastou a horkovzduchem a tak.

Některé snad nedejbože i něco dělají:
https://www.aliexpress.com/item/1005002012033537.html

Když se lidé ještě mohlo normálně potkávat, tak jsme se jednou sešli na
robodoupěti a každej přinesl co má a každej si mohl vyzkoušet jiné
metody, jestli se mu nehodí.