chem: zivotnost/pouzitelnost olovene pajeci pasty bez skladovani v lednici ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 4 16:00:27 CET 2022

Mě se třeba jen jednou stalo, že zbytek pasty po více letech vyschnul,
že se špatně protlačuje jehlou. Po použití vždy do jehly zasunu drát,
který tam jentaktak pasuje a pak ještě celý předek stříkačky zakryju
alobalem. Ale pokud není v ledničce, za nějakou dobu se částice v pastě
slehnou, což se ve stříkačce špatně rozmíchává. Preventivně jednou za
čas (měsíce) stříkačky s pastami obracím.

PH