chem: zivotnost/pouzitelnost olovene pajeci pasty bez skladovani v lednici ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 4 13:39:02 CET 2022

Microprint. Pokud je trosku tuzsi, tak IPA. Nicméně na pastu jsou
kladeny další požadavky nejen tekutost. Třeba starší pasta trošku pění
nebo má v tom refloow profilu vlastně přilepit tu součástku a to se
časem také může změnit.

Nicméně Microprint ohledně tekutosti vydrží roky a ani nemusí být v
ledničce, stačí když k němu nejde vzduch, občas IPA. Nevím ovšem na co
vše to chcete použít... . Expirace je expirace ... .

Jirka