chem: zivotnost/pouzitelnost olovene pajeci pasty bez skladovani v lednici ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 4 10:36:21 CET 2022

tak bohuzel s tou moji pastou z TME potvrzeno .. ve strikace neprezila
ani den ! :-( . a to byla pres noc v ty lednici. dnes jsem ji nechal
"aklimatizovat", trosku z ni vylezlo, ale divne ridke a pak najednou
nic. po rozebrani strikacky je hrouda uz to hlavni ve strikace ne
problem s hrotem nebo uzkym mistem vystupu. v original tube to je v
poho, ale stejne to leze ven prilis ridke a tak si o nejakem bobiku na
padu muzu jen nechat zdat. proste tam paratkem musim nakydat blativou
louzi a do toho pohodit v pribleznem smeru rezistor 0805 a ten vysledek
po zafouknuti nejak dopadne. no teda bida :-( pokud je neco overeneho co
jde koupit hned a opakovane, rad si priplatim.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín