chem: zivotnost/pouzitelnost olovene pajeci pasty bez skladovani v lednici ?

Pátek Únor 4 09:15:37 CET 2022

Asi zalezi hlavne na paste. Cinskou mam ve strikacce pro obcasne pouziti
uz asi 4 roky na stole a funguje, asi trosku zhoustla, kdyz je
chladneji, musim ji trosku ohrat. Pro sablonu pouzivam co mi prijde pod
ruku a smicham to, kdyz je to huste, naredim IPA.
Pasta z TME byla na vyhozeni uz nova, to jsem si jednou dal - vubec to
neslo pretavit po osazeni, neslevalo se to. Druha koupena na zkousku po
letech asi lepsi, ale uz je taky tuha jak sutr a ze strikacky nejde.