Re: Fwd: Automatizce vytápění

jurp jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 31 01:01:04 CET 2022

Takze vlastne provozujete ekvitermni regulaci o 2-4bodech.

Smysl ma nejvetsi u dalkovych rozvodu, kdy eliminuje ztraty po trase.
Dale pak u soustav, kde nejsou termohlavice, ale jen obycejne ventily+
vyvazeni soustavy-typicky panelova vystavba, ale to uz snad dneska nikde neni
A pak u topeni pomoci TC (s invertorem), kdy se dostaneme na lepsi COP

Zateplovat se da i v mrazech-VinylSydingem. Jen to krapet ods.rou ti montaznici.
Vyzkouseno v rodine. Manici z UA jeli jak fretky, az mi jich bylo lito.

JURP