ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Prosinec 30 13:42:00 CET 2022

Hezké odpoledne,

nakonec se řešení ukázalo velmi jednoduché. Po řadě pokusů s konfigurací
Firefoxu jsem v Porteus Kiosk jsem místo prohlížeče Firefox použil Chrome,
stačilo změnit řádek v konfiguraci Porteus Kiosk browser=chrome (díky
vzdálenému konfiguračnímu souboru je to hračka). Ten už se chová umravněně
(asi na pozadí sám zjišťuje dostupnost stránky) a jakmile je dostupná,
místo té hlášky o problému s připojením na které to zůstávalo viset u
Firefoxu to korektně zobrazí. Problém je tímto vyřešen a ještě jednou všem
díky za tipy.

Šťastný nový rok.

Honza Půhoný