ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 09:35:38 CET 2022

V praxi to jde, ale musíte mít komerční licenci. Po pravdě možná to jde
i jako opensource, nikdy jsem to nezkoušel, třeba to ani není explicitně
zakázáno, ale očekával bych, že ano. V každém případě bez komerční
licence je to porušení licenčních podmínek, tím jsem si jistý.

Problém tedy není technický, ale právní. Vzhledem k tomu, že celý ten
mnoha GiB moloch je poskládán z velkého množství částí s různými
licencemi, řekl bych, že v tom stejně budou díry, které by šikovný
právník dokázal využít. Prakticky je to jedno - pokud půjde o miliardy
dolarů, komerční licenci si asi koupíte, pokud ne, patrně vás nikdo
žalovat nebude.

Mrazík