Re: Fwd: Automatizce vytápění

jurp jurp na volny.cz
Pátek Prosinec 30 11:40:18 CET 2022

Krapet se drbu na hlave.
elektrokotel s nadrzi 700l - proc tak velka?
To ten barak ma ztraty >12kW a chcete eliminovat odstavky HDO?
drevokotel  s nadrzi 2000l - O.K.

Asi se to skladalo jak sel cas.

cerpadlo s adaptem - super, proc se pak resi jeho vypinani centralnim
termostatem?

Ekviterm - budiz, neni na zavadu. Je to servo navic.

Vy opravdu udelate v mistnostech za ~5h pokles 2stC? A pak to honem dotopite?
Bez komentare.

JURP