Re: Fwd: Automatizce vytápění

petr512 per512 na seznam.cz
Pátek Prosinec 30 12:00:45 CET 2022

   Podařilo se vám kolego smíchat dva příspěvky do jedné odpovědi :-)
   Za mou část Viadrus + 2000l aku:
   - kompletní rekonstrukce před 4 roky
   - oproti projektu 1600l aku navýšeno na 2000l,
     protože je ještě připojen 200l bojler s otopným hadem na TUV
   - 2 st. C to "neupadne" a jsou to místa, kde to až tak nevadí...
     Nastaveno dle přání uživatelky, cca 20m2 celkem
   - jedno patro v podlahovce topí celé na jednotnou teplotu 24/7,
     akorát má dva rozvaděče se svými mixy + čerpadly Alpha3,
     barák je nudle 18m, orientace sever-jih
   Jsou to možná nelogičnosti, ale 25 let se topilo nějak a poté přišly
velké změny na základě zkušeností, včetně výměny podlah II.NP a rovnou
se dala podlahovka a projektant byl ochoten zohlednit zkušenosti a data
z předchozích topných sezón.
   Nyní vše funguje ke spokojenosti uživatelů, pouze zbývá zateplit
nějaké výklenky, které byly při rekonstrukci -25let "opomenuty" pro
"nedůležitost" a hlavně NEkvalifikovanost firmy, která realizovala
přestavbu a taky díky nefungujícímu stavebnímu dozoru, ale to je v
lidech, ne v technice :-(