OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 30 10:51:23 CET 2022

Já k tomu mám ještě třetí:
3. Jez to co místní, tam kde místní

(potažmo - vyhejbej se hotelové stravě, která se snaží vypadat jako
strava v Evropském hotelu. To nikdy nepřináší nic dobrého)