OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 23:35:47 CET 2022

Jirka Mww:
Já jsem v exotických zemích vždy jedl zeleninu a z masa kuřata.
Někde nejí prasata, někde krávy, někde žerou psy ... ale kuřata naštěstí
jedí všude.
A protože jsem velký kuřatožrout i doma, tak mi to ani nedělalo problémy.

(a při kontaktu s místníma holkama raději 2 šprcky a nenechat se
poškrábat a pokousat)

Pikulík:
Vím, že v té oblasti děláš.
Ale přesto zůstávám optimista. Ty masokombináty jsou docela velké fabriky,
a nějak se mi nechce věřit, že by tam cpali něco extra děsného.
Ty pálky, co za to dneska hygiena rozdává, jsou docela festovní (aspoň
podle veřejných informací). A protože by pak každý dělňas měl vedení
v hrsti a byli by vidíratelní, tak to snad nebude tak hrozné.
Pokud je něco prošlé, tak to pal ďas. Ale krysy tam snad přece jen
necpou (aspoň teda záměrně ne).

Tak mi prosím neber zbytek optimismu.

PL