Re: Automatizce vytápění

Petr Mařík rtepema na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 18:46:13 CET 2022

Obecné principy jsou mi už alespoň v hrubých rysech pochopitelné.
Detailní problém, který řeším, je zjistit zda spínač kotle Comet
C-ZB-SP-1 může spolupracovat i s jinými hlavicemi podle protokolu ZigBee
V3.0. Asi nezbude nic jiného, než koupit, vyzkoušet v praxi a případně
využít možnost vrácení zboží.

Petr Mařík