Re: Automatizce vytápění

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 29 12:46:50 CET 2022

Tuya je jeden z najvacsich vyrobcov. Ich cipy su v zariadeniach mnohych
inych vyrobcov (a prebalovacov), ktori predavaju pod svojimi menami
(napriklad aj ZigBee od Lidlu su vnutri Tuya)
Aliexpress je plny tuya zariadeni.

Pri vybere  (vsetkych)  zariadeni hladajte ZigBee v3.
A v pripade, ze su zariadenia daleko od brany, je mozne niekam strcit
dalsie zariadenie, ktore je trvalo pripojene na napajanie a nie na baterky
(napr ZigBee zasuvku) a ta bude v pripade potreby robit
opakovac-retranslator. Netreba nic nastavovat, je to sucastou protokolu.

Vacsina bran chce mat pristup na verejne servery. A nasledne napr.
prislusne appky na mobily chodia na tie verejne servery a mate moznost
ovladania odkialkolvek.
Niektore brany sa daju nakonfigurovat na vas lokalny server.
A na niektore brany existuju hacky na presmerovanie z verejnych serverov na
lokalny.

Dodo

Dňa št 29. 12. 2022, 12:01 Petr Mařík <rtepema na volny.cz> napísal(a):