OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 28 22:24:32 CET 2022

Mám rád automatické hračky. Tak mě tohle vlákno skoro inspirovalo k
tomu, si něco podobného taky koupit.

Ale pak jsem nastartoval paměť a vzpomněl si, že jsme kdysi papiňák měli
a přestali ho používat.
Vadila mi tam hlavně neexistence zpětné vazby. Že nemůžu pravidelně
kontrolovat, jestli už je potrava OK.
Velmi důležité u brambor, těstovin, rýže, méně důležité u něčeho, co se
snadno nerozvaří (maso, zelenina).
Navíc mi vadilo, že je to velké, těžké, neskladné a v jediné velikosti.

Vám nevadí ta neexistence zpětné vazby?

Faktem je, že podle videa ten hrnec Tesla umí i jiné kousky než jen
vařit pod tlakem.
Ale zase v dost nešikovném formátu, vysoký a úzký hrnec, navíc asi s
bombírovaným dnem.

PL