OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 28 15:57:23 CET 2022

Mě se papiňák často hodně pevně zasviní při vaření vývaru z krůtích
srdcí. Osvědčilo se povařit v něm vodu se sodou (nejedlou). Ale jestli
nejde na indukci, tak bych ho taky přestal používat.

PH