OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 28 15:24:24 CET 2022

diky vsem za postrehy. tak zatim je v uzssim vyberu ta TESLA, kde je
hodne zdokumentovanych zkusennosti majitelu. pomerne hodne koupitelnych
nahradnich dilu a doplnku. nevim ale, proc mi nechteji prodat samostatne
silikonovou poklicku pro strceni nadoby do lednice. proc nemit ty
vnitrky treba 3ks i s poklickama ? :-) co me tam malinko chybi, je
automaticke vypusteni pary. musi se rucne, nebo pockat az vychladne.
takovej neurcitej konec vareni. nasel jsem nejakej hrnec Sage SPR680BSS
a ten si paru vypusti sam. ale zase nic moc zpetne vazby na netu. asi
odkladame nakup na pozdeji, protoze to vypada, ze to stejne budu muset
koupit "sobe" a pouziti doma tim ne/nasilne prosadit :-)
klasiskej papinak uz ne. mame nerez, co ma dva nastavitelne tlaky,
funguje to dobre i po letech. ale nejde na indukci. ma to jedno drzadlo
= je strasne neskladnej, blbe se myje a je tezkej jak krava. na ten
nerez se zacalo vsechno chytat a delaji se na nem takove tmavsi fleky.
hlavne maso na zavarovani ho pokazde zaneradi jako p...e . umyt to jde
dost tezko. zkusil jsem uz vsechno, ale jde to jen prebrousit/vylestit
dremlem.
hrncum zdar !
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.