OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 26 21:44:47 CET 2022

Tady já jsem udělal nějakou zásadní chybu.
Protože jsem nevyhazovací a opravovací typ, a furt něco opravuju pro
široké okolí, tak za hrdinu nikdy nejsem a bere se to jako rutina.
Tohle jsem opravdu výchovně podělal.

Naposled jsem čerpadlo v pračce měnil švagrové. Tam to bylo barevnější
ještě tím, že jsem se kvůli tomu v noci vloupal do ekodvora (tj. přelezl
plot) a vyndal tam čerpadlo z jedné z praček, které čekal smutný osud.

PL