OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 26 22:44:30 CET 2022

To bude ten problém… Já neopravuju, ani neumím opravovat takovéto věci. Když nám začalo blbnout vypouštěcí čerpadlo, tak jsem se do toho vůbec nehrnul. Řekl jsem manželce, ať zavolá opraváře. Ona zase, že asi koupíme novou pračku. Jenže se jí nechtělo absolvovat ten výběr. A mně taky ne. To si musí vybrat sama. Tohle se táhlo asi půl roku a ona každou chvíli seděla u pračky a vypouštěla ručně. Až mě napadlo kouknout na YouTube, jak se čerpadlo mění. Ta naše pračka to má pěkně blbě, že se musí sundat celý hořejšek i předek včetně dveří bubnu. Vůbec se mi do toho nechtělo. Tak jsem jí řekl, že můžu za pár stovek objednat čerpadlo, že se to možná povede, ale možná taky ne, tak když to tím nebude, nebo když ji už nedám dohromady, koupí si novou. A ona souhlasila. Koupil jsem čerpadlo, přišlo za dva dny, no a za hodinu jsem zvládl celou výměnu. Manželka asistovala, řadila šrouby podle pořadí. Až jsem se divil, že jsem dal pračku dohromady, a dokonce že jsme se ani u toho nepohádali. Péro kolem bubnu mi pomohla nasadit, to byla pakárna. A jak říkám, pak jsem byl za velkého hrdinu a největšího machra. Ani mi neříkala, že už jsem to měl udělat před půl rokem 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, December 26, 2022 9:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Tady já jsem udělal nějakou zásadní chybu.
Protože jsem nevyhazovací a opravovací typ, a furt něco opravuju pro široké okolí, tak za hrdinu nikdy nejsem a bere se to jako rutina.
Tohle jsem opravdu výchovně podělal.

Naposled jsem čerpadlo v pračce měnil švagrové. Tam to bylo barevnější ještě tím, že jsem se kvůli tomu v noci vloupal do ekodvora (tj. přelezl plot) a vyndal tam čerpadlo z jedné z praček, které čekal smutný osud.

PL