OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 26 20:30:35 CET 2022

Tak to se omlouvám, no. 😊 Neumím ovládat tento hrnec ani pračku, to jsou holčičí hračky. Myčku umím, tu musím obsluhovat, když jsem někdy doma sám třeba týden. Přece nebudu mýt nádobí ručně. 😊 Ale v pračce jsem dokázal vyměnit čerpadlo, musel jsem rozebrat a zase sestavit půl pračky, a pak jsem byl za hrdinu. 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, December 26, 2022 5:40 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Zajímavé.
Nemyslím si, že mám nějak nadstandardně pitomou ženu. Ale každý nový technický výrobek vždy rozbíhám já. Pračku, myčku, pekárnu, kuchyňského robota, nejnověji teď od Ježíška odvlhčovač atd.
Takže všechny ty pomocníky znám líp než manželka. Některé z nich taky i používám častěji než ona (např. myčku obsluhuju prakticky výlučně já).
Tak je pro mě nepředstavitelné mít doma nějaké chytré zařízení, které bych neznal a neuměl používat.

PL