Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 17:33:51 CET 2022

Tohle je typickej příklad a-la "Já bych všechny ty internety zakázala"
:-)

Dneska prostě nikdo normální na pobočku jít nechce a banky jsou za to
rády, protože nájem a topení jsou drahý.

Stejně tak nikdo normální nechce po každém kliknutí na "Buy now"
podstupovat nějaké složitosti. Když na ně dojde, stránku zavřou a zboží
si koupěj jinde.

A s koloběžkama se to zas má tak, že pokud se nejsou ochotny rozjet na
víc než 25, jsou dle zákona rovnocenné s bycyklem. Takže prostě
smí/nesmí všude, kam smí/nesmí bicykl. Ideální řešení, nač vymýšet
nějaký nový složitosti.

PH