Re: OT: Podvodník na Bazoši.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Prosinec 26 11:09:40 CET 2022

nejak nechapu, proc bych mel reagovat na nejakou SMS a jeste v TE SMS
kliknout na odkaz ?  tlacitkovej telefon bez dat a co jako ?
s bankou komunikuju jen emailem, na coz oni zvysoka kaslou, nebo at si
me pozvou na pobocku, treba i tou SMS. dnes zprava asi i vynucenou
aplikaci v telefonu s inteigenci a datama. zadne telefonaty atd me
nezajimaji.
proc tedy ty ostatni nespolehlive kanaly jsou podporovany ? lobing,
lenost lidi ? jakakoliv osveta a prevence ve verejnopravnich mediich,
tedy za moje penize zadna. neni potreba zadna konkretni "financni
gramotnost" ja se s oblibou ted tlaci. staci par lidem opakovat par
zakladnich pravidel.
jeden dalsi priklad jsou tady diskutovane elektrokolobezky, ktere nemaji
absolutne zadnou legislativni podporu, jakoz motorove vozidlo, tak
nepatri ani na silnici, ani na chodnik. proste hracka na soukroumi
pozemek, nebo tolerance v mistech mimo odtatni lidi. jenze co by se asi
stalo, kdyby to nekdo pojmenoval ? uz vidim ty arbitraze firem co
provozuji sdilene kolobezky atd. co tu nejaky urednik/politik nechal
vyrojit.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65