Re: OT: Podvodník na Bazoši.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Prosinec 26 18:13:28 CET 2022

na pobocku take nechodim, kdyz nemusim. pouzkazoval jsem na zbytecnost a
tim nebezpecnost mnozstvi moznosti jak nejaky zpusob pruseru muze vzniknout.
pokud nikdo "normalni" neni ochotem pri nakupu a utraceni penez co ma v
bance bezpecne cokoliv vyplnit, tak je to jen lenost. a pokud to je v
zajmu eshopu, nechat zakaznika lemplacky nakoupit, je to opet lobbing
pro cilovou linou skupinu uzivatelu.
asi by bylo fajn, celkovou odpovednost prehodit na banky, kterych je
tohle placeni kseft. pokud si neumim zaskolit/poucit sveho klienta a
predat mu to tak zadanou zakladni "financni gramotnost" tak mu tyto
platby proste neumoznim. pokud umoznim tuto anarchii, tak at to za nej
sanuji banky.
ve finale je to vsechno jen otazka umoznit stadu zit celej zivot s
mobilem pred oblicejem. nic jineho. ano, nastreleni identifikacniho
chipu by to konecne vyresilo :-)
a ELEKTROKOLOBEZKY jsou opet typicky cesky radoby pravni kockopes.
vsichni chodi okolo, hledaji spojitost a podobnost s evropskym pravem,
vyberou si par veci co se jim do kramu hodi atd.
kolo a elektrokolo ma povinnou vybavu a elektrokolo i povinny prislap,
stejne jako elektroskutr do 25km/h a bez ridicaku.
co z toho splnuje elektrokolobezka ? kulovy.
doporucuju si precist, jak to je legislativne v nemecku. pak uz by to
asi bylo ok.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65