OT - Vanocni prani

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 24 21:58:58 CET 2022

Vůbec tomu nerozumím. Navíc tam používáte nějaká (asi) sprostá slova
jako Webassembly, LLVM, Clang a další.
Jak říkal klasik - nevím co to je, ale uráží mě to.
Kromě toho mě trochu děsí, že si vesele kompilujete a spouštíte nativní
kód na mém PC i mobilu (jak jsem vyzkoušel). :-(
Ale hraje to pěkně.

PL