OT - Vanocni prani

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 24 22:39:20 CET 2022

To vás děsit nemusí, běží to v sandboxu a ven se z toho nedostanete,
vlastně proto s tím experimentuji. Nejde do toho dostat nějaký binární
blob a ten pak spustit jako kód. Musíte to napsat jako funkci, kterou
pak ten kolotoč přeloží a spustí. On v tom někdo časem díru najde, zatím
se to zdá dost neprůstřelné.
Už jsem zde ukazoval spice simulátor obvodů, běží v podstatě stejně
rychle jako nativní aplikace. Ale hlavní výhoda je, že takhle máte
hotovou spoustu kódu, který můžete využít přímo v prohlížeči aniž byste
to museli přepisovat do javascriptu nebo něčeho podobného. I ten
přehrávač je recyklovaný kód, který původně sloužil na jednočipu jako
melodický zvonek - viz http://mcu.cz/comment-n3615.html

Mrazík